Comments

  1. Eu nu cred în iluzia asta. Doar pentru că alegi în concordanţă cu majoritatea nu se numeşte altfel, ci tot alegere. Problema e că nu ne deschidem ochii să vedem mulţimea de posibilităţi din jurul nostru + nu dedicăm timp pentru a analiza tot ce ni se serveşte.

    1. da, ai punctat bine, exista o multime de posibilitati. asta e bine; daca am avea o singura varianta, daca nu am putea alege deloc, nu ar fi ok. dar lucrul care ma deranjeaza pe mine este diversitatea creata fortat, dedica exclusiv consumului (si mai ales pentru a genera vanzari), acea diversitate care il face pe client sa cumpere ceva ce nici nu avea nevoie doar pentru ca reuseste sa ii gaseasca punctul sensibil.
      apoi, pentru alte lucruri… nici nu analizam suficient, fiind mereu pe fuga, dar nici nu ai cu adevar de unde alege, cercul posibilitatilor este de multe ori prea restrans. si oricat am vrea, exista limite pe care nu le putem depasi, si aici apar constrangerile si lipsa posibilitatii reale de a alege.

Loc pentru dialog - nu ezita să-ți spui părerea!

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.